sâmbătă, 4 februarie 2012

ACTIVISTUL CIVIL- ROM...NU ESTE -musai-ACTIVIST POLITIC ROM !!

Sunt DEZAMAGIT si....''sufar un pic'' pentru ...inabilitatea mea, de a CREDE  IN  OM !!! Wow...ce  ''gafa impardonabila'' !! Sau, sa fiu corect-cinstit si real fata de adevar : NU TOTI  OAMENII SUNT  OAMENI...dupa cum NU PE  TOTI  OAMENII TREBUIE  SA-I  BAGI  IN ACEEASI  OALA MIZERA ! Eu am patit-o :( ! Asa-mi trebuie...daca ''am crezut intr-o anumita categorie de ''bipezi  umani''  carora  le-am acordat, cu sinceritate calitatea de OM ! ..dar ..''din greseli  se  invata - omul '' ! Ar trebui sa fiu nitel...''transparent''  in sensul de a nara/povesti/deslusi/lamuri....asa, un pic..nu in profunzimea amanuntului  intamplarea care m-a dezamagit profund ! Candva..odata..crezand in sansa pe care ''batranii'' trebuie sa o acorde tinerilor romi.... m-am facut ''luntre si punte'' pentru a sprijini un tanar rom -local- sa ocupe o FUNCTIE importanta/ de raspundere civica  fata de comunitatea locala roma..in cadrul Institutiei Prefectului. OK! Am facut-o..... sa-i fie de bine ''expertului rom'' ! Azi  este si functioneaza in cadrul  Institutiei Prefectului. Foarte bine..Doamne ajuta fiecarui tanar , sa aiba un loc de munca si satisfactia de a fi ceea ce si-a dorit ! Faptul ca...''pupila mea'' a imbratisat un curent/ideologie/dogma politica, NU ma deranjeaza deloc. Are dreptul firesc, uman, de a opta pentru  sustinerea propriilor idei partinice ! EU  AM  PARASIT  ''SECENA  POLITICA  DE VREO 17  ANI....SI  NU  VREAU (inca)  SA MA  INCADREZ IN VREO  FORMATIUNE  declarativ POLITICA ...fie  ea si ''Uniune reprezentativ-ETNICA  ROMA" ! Activez...activ :))..in spatiul CIVIC, fiind , ceea ce se chiama un ''PRESS-MAN''  apreciat de colegii din media scrisa-audio si vizuala din judet...considerandu-ma si considerat fiind  - de gagei -  un press-man ECHILIBRAT  si ECHIDISTANT  FATA DE ZONA CIVIC-UMAN-ETNICO-POLITICA LOCALA ! Fac deseori deplasari in localitatile judetului - folosindu-ma de  mijlocul de transport-auto al unor amici-indiferent de etnie- si de culoare sau optiune politica , pentru realizarea reportajelor mele in comunitatea locala roma, intr-u ''demonstratia  acceptarii alteritatii, si a formarii unei imagini pozitive  despre romi...pentru exercitiul acceptarii acestei etnii rome, de catre gagei, ca egali ai lor ''!  Tanarul meu ''prieten''( acceptati ghilimelele ca subliniere  a hotararii  mele de a NU mai fi solidar cu  acceptiunea prieteniei ) ..la rugamintea pe care eu i-am adresat-o , prin mijloacele moderne ale calculatorului, de a ma ajuta cu cateva date privind ''liderii locali romi'' cu care  sa iau legatura pentru  realizarea reportajelor mele...mi-a oferit un  raspuns  NAUCITOR : '' In cazul in care doriti sa va ajutam....faceti apel la calitatea noastra de LIDERI DE PARTID !!!...:( !!!... DIN CAUZA ''disciplinei de partid, pe care musai sa o pastram si sa o aplicam cu consecventa " !!!!!!!!!!  Wooooowwwwww  mamaaaaaaaaaaa!!!!!  EU  AM CERUT  SPRIJINUL, FUNCTIONARULUI PUBLIC  CIVIL....NU  MEMBRULUI  DE  PARTID !!
Uite asa...se PIERD  LEGATURILE  FIRESTI  DINTRE  OAMENI !! PACAT !   SUNT  PROFUND  DEZAMAGIT  SI  RAMAN  CONSECVENT  FATA DE  EFECTUL DE ''SOLIDARIZARE''   CU VREUN PARTID.....PREFERAND  SA  NU  MA  INCADREZ  POLITIC...nici macar de  ''dragul'' etnicilor mei romi locali...PE CARE II  VOI TRATA  CU ..INDIFERENTA  !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu