luni, 12 martie 2012

GANDURILE MELE . . .

,,Gandurile mele, n-au asemanare ; Gandurile mele-s frunze pe carare ;  Spulberate si uscate ; Frunze pe carare ,, .... am citat (din memorie) versurile  unui cantec de acum 40 de ani.... si constat cat de actuale sunt versurile , cat de bine se potrivesc - acum - dupa mai bine de 40 de ani trecuti ! Imi doresc - gandind...( eh...singurul exercitiu subiectivo-egoist, ce mi-l permit , este sa mai gandesc , din cand-in-cand ) ... la cele valori minunate pe care le-am ,,pierdut,, ( si nu sunt un nostalgic ) , inlocuindu-le cu ,,valoare  banului,, !
Din pacate - azi - o parte dintre cei  urcati in esaloanele puterii, care ne (o)carmuiesc legile si viata, sunt preaplecatii slujbasi umili ai ,,regelui Ban,, si a-i ,,doamnei Coruptia,,  ... exersand , cu succes,cu siretenie si cu  multa  tabla pe obraz , domnia ,,ochiului dracului,, !  Bogatanii pot cumpara orice  le doreste  muschii lor ! Sfideaza bunul simt si ... ,,li se falfaie ceva intre picioare,, ... ca raspuns al convulsiilor si nemultumirilor sociale !  Mizeaza  pe ,,efectul Pavlov,, atunci cand  decid sa raspunda provocarilor ,,animalice, din turma / ciurda  bipezilor umani,, care latra la mitingurile ad-hoc ale nemultumirilor ! Arunca cate un oscior  celor flamanzi si-i ,,dreseaza,, pe cei din ograda proprie prin ,,disciplina de ...haita,,( a  se  citi  disciplina de partid). Se apropie o noua vara-toamna a numararii ,,bobocilor,,...dar ... cine nu-si aminteste de teoria  probabilitatilor matematice din Parlamentul Romaniei , cand 87 era egal cu 140 ! Se pne in valoare strategia.
.... se conjuga , la toate timpurile, zicala ,,am fost si-om fi,, ... se fac calcule ... se aduna randurile... se arunca cu mici bucatele de carne catre  ,,lacheii latratori,,.... se fac propuneri.... se stabilesc ierarhii... se elimina lingaii pagubosi - spre ,,demonstratia dreptei judecati , conform principiului  : Noi vrem egalitate, dar...nu pentru catei,,...se fac compromisuri de tipul ,,imi dai - iti dau,,...asa  ca....,,tulai Doamne ce de om... va alerga de colo-colo si nu va stii  in care tabara  sa intre , pentru a-i fi mai bine,,! Om trai si-om vedea !
,,Gandurile mele..... n-au asemanare..... ,, !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu